Bilder

Just nu verkar bloggen vara envis med att inte vilja lägga upp bilder utan krångel. Men matte meddelar att det snart kommer..

Vi är hemma nu, det märktes att jag kände igen mig. Jag högg tag i första bästa leksak och la mig på mattan. Sov även till kvart i tio imorse. Matte och husse blev störtförvånade när de vaknade och undrade hur jag fortfarande kunde sova. Men de antar att jag tar igen mig efter flera dagars bus.. Ibland var det svårt att hålla mig ifrån Sallys öron. Men matte är riktigt glad över hur roligt jag har haft det och hur mycket jag busat. Nu har jag också förstått att jag får ligga i min säng när de äter. Det var lättare att göra det när de andra hundarna också låg i sin korg. Så nu gör vi så hemma också.

Idag är husse hemma med mig, matte ska träffa kusin. Och jag började gny och gnälla när matte försvann. Men det gick bra.


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Härligt

2013-04-02 | 21:47:31
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback