Ojoj

I natt sov matte dåligt för jag väckte henne mitt i natten och hade diarré. Så vi fick gå upp några gånger i natt och gå ut. Matte blev såklart oroligast i världen och håller hököga på om jag dricker tillräckligt. Men jag är relativt pigg och busar som vanligt.

Det är tur att matte fortfarande kan ha så fin kontakt med Sveas matte Maria.
På så vis får hon lugn och många bra råd. Så för det tackar vi ömsint!

Det märks att matte är min favorit av alla. För om inte hon befinner sig i sängen vid läggdags då minsann tänker inte jag heller ligga där med hussen heller. Men om matte bestämmer sig för att gå och sova då kommer jag på stört och tittar med valpögonen. Husse. Ja han känner sig ratad. Hehe och matte tycker att det är lite roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback