Frankan

Hej på er alla hundkompisar.. Min matte fick ett ganska sorgligt besked häromdagen, så bloggen kanske inte fylls med lika många inlägg som tidigare, då hon vill ägna tiden åt att gosa med familj och mig såklart.

Men jag mår bra, växer och knakar. Vi gick en "långpromenad" idag, ända till kaféet Kardemumma. Ungefär fem minuter från där jag bor. Ny väg, mera grus. Det var läskigt men jag gick på bra och tyckte det var skoj. Sen fick jag springa på gräsmattan en stund. Älskar pinnar, de kan jag gnaga på och ibland kastar matte den..


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Fin bild.

2013-03-16 | 18:47:39
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se
K säger:

Vad tråkigt! Vi tycker väldigt mycket om bloggen men familjen går alltid i första hand. Hoppas allt går bra. Han är ju för söt Frank Lemon. Kram från syster med familj.

2013-03-16 | 19:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback