Jag vill inte sova....

Denna natt bestämde jag mig för att tjorva omkring riktigt ordentligt. Hade svårt att komma till ro, letade nya platser i sängen väldigt många gånger. Ville inte alls sova, utan tyckte det var roligare att nosa matte i håret, slicka på henne.. Dessutom låg jag farligt nära kanten, så matte hade svårt att slappna av ifall jag skulle trilla ned. Nu visserligen ned vid hundsängen men ändå. Men inga kissolyckor. :) Jag väcker matte så fint så.

Men idag är matte trött och jag jättepigg och jättebusig. Hehe..

Alla ni som lämnar fina små avtryck i min blogg. Det är roligt att läsa och jag önskar att jag visste hur man svarade. Men det kommer kanske. :)


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Ha ha omvända roller. Han kanske behöver en mindre utmattning innan säng gång. Tex två varv runt huset, hjärngympa. Kasta ut lite godis på en lurvig matta, sök...
Duscha honom idag innan sänggång, då sover han hela natten och blir ren.

2013-03-14 | 19:18:50
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback