Iskallt..

Brr, nordanvindar har intagit Väsby. Jag tycker inte alls att det är kul utomhus idag. Kissar fort som attan sen står jag och piper vid porten.

Har även dragit på mig en liten förkylning, nyser och stänker snor på matte. Men jag äter bra och busar mer än gärna. Idag var mattes mamma här igen.. Hon ska ju så småningom sitta hundvakt åt mig, så matte vill att jag träffar henne ganska ofta. Mattes mamma är rolig, hon sitter på golvet och busar med mig och hon kallar mig för prinsen.. Tycker själv att jag är en liten prins.

Idag fick matte smått spader på mig. När vi var ute så sprang jag under en balkong, och vad låg där??? Mängder med bajs. Tjohoo tyckte jag och vägrade gå därifrån förens matte kröp in och drog ut mig. Resulterade i en lerig matte och en glad jag.

Det märks att jag blivit riktigt bekväm i tassarna nu.. Rätt var det är så har jag glömt bort att jag ska stanna och låta matte gå in först.. Och ibland fetignorerar jag även när matte ropar stanna. Hehe. Det märks att jag är en fralla, med en tuff attityd och stark vilja. Jag är envis som en citron som Maria en gång skrev på sin blogg..

Envis är mitt första namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback