Prutt!

Igårkväll när jag och matte skulle sova la jag en riktigt ljudlig prutt. Och ingen blev mer chockad än jag över ljudet. Jag studsade upp i sängen och letade noggrant. Varifrån kom ljudet?

Matte skrattade gott och länge. Vad roligt hon kan ha det..

Idag är husse hemma igen, jag blev superglad och kissade nästan på mig, så glad blev jag.

Idag gjorde matte också något himla knasigt. Hon råkade klippa lite för mycket på ena klon. En småbitter upplevelse men det gick bra ändå.. Förresten. Jag är tio veckor idag, orkar mycket mer. Husse hade låtit mig röja på gräsmattan en längre stund idag. Det var superskoj. Men nu sover jag gott på mattan.. För varmt i soffan ikväll.

God natt på er!


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Snart blir det fler pruttar....Svea blir fortfarande förvånad och går om dom luktar.....

2013-03-26 | 22:12:12
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback