Matte jobbar

Ja denna helg är mattes jobbhelg. Det betyder att jag spenderar dagarna med husse. Igår tåg husse med mig till en av hans kompisar och det gick bra. Märks att jag inte är lika trygg med husse som med matte, eller att jag lyssnar för den delen. Men husse ska nog få till det. Matte propsar på trygghet och närhet.

Min mage blev bra, men inatt dålig igen,!? Huuum, denna gång hade jag gått ner från sängen själv utan att de hade vaknat. Så en trevlig överraskning såhär på morgonkvisten. Vi funderar på om det är stress? För att han får följa med oss överallt? Eller att magen inte är riktigt stabil än och torrfodret som vi blandade ut kanske förvärrade magen, alternativt är jag lite förkyld. Verkar lite småblöt om nosen mest hela tiden. Jag är ju fortfarande pigg, sover bra och dricker mängder med vatten.

Matte vill inte jobba, hon vill hellre gosa med mig!


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Det äg lugnt, han är inte stressad. Har säkert bara ätit ngt olämpligt. Kör på med ris och fiskbullar. Mest ris.

2013-04-07 | 19:47:34
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback