Ojoj

Matte har inte orkat skriva på bloggen för hon har åkt in och ut på sjukhuset med en halsböld som gjorde henne jättesjuk.

Nu är hon på bättringsvägen och kan skriva lite om mina hyss. Igår var det allmänna-kissa-inne-dagen. Jag tror att jag snittade med sex kisspauser inomhus.. Matte var också i rätt dålig form så det fick som det vara lite konstigt. Men mattes mormor kom sen och tog med mig upp till henne så att matte kunde sova, det gjorde susen.

Idag ska jag vara hos mattes mamma igen, matte ska tillbaka till sjukhuset och kolla till halsen och se så att allt går som det ska. Men sen ska vi mysa.
Tur är väl att jag är en gosig valp som hjälper matte med allt genom att bara finnas. Hög gosfaktor på mig.

Verkar som att magen är som den ska nu, peppar peppar. Har ätit fiskbullar och ris i några dagar nu och det har blivit mycket bättre. Idag provade matte att blanda ner lite uppblött torrfoder i riset med fisken. Allt slank ner, inget fel på aptiten. Jag blir som tokig av fiskbullar, jag har till och med svårt att lyssna på kommandot lägg dig ned när matte tar fram fiskbullen. Jag måste liksom stånga med huvudet upp och ned, åt höger och vänster, sen halvligger jag ned, sätter mig upp, halvligger igen. Matte skrattar en del. Däremot... Fungerar det ju utomhus. Jag följer matte överallt när jag vet att det vankas fiskbullar.
Så nu ska det tränas! :)


Kommentarer
K säger:

Hej! Fy vad jobbigt med halsböld, hoppas du kryar på dig:) vägde ni FL? Vad vägde han? Skulle vara roligt att veta. Vi vaccinerade Lisbeth förra veckan och hon vägde 4,1kg.

2013-04-10 | 08:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback