Trots...

Att jag haft stora problem med magen i några veckor så hade jag ändå gått upp drygt 500gram. Det tackar vi för och är nöjda! Vi hoppas att medicinen Maria skickat ska hjälpa mig att bli av med det som stör min mage så. Annars är jag glad och pigg, världens busigaste men ändå snällaste..
 
Hur går det för er andra? Matte är så förvånad och glad över hur fint och snällt jag bemöter andra människor. Jag är absolut inte bitig utan smakar lite lätt och lyssnar om någon ropar aj eller psst. 

Kommentarer
K säger:

Hej! Vad skönt att magen är bättre, jobbigt att gå och oroa sig. Lisbeth blir jätteglad så fort vi är ute och någon kommer fram, skulle i princip kunna följa med vem som helst, alla är ju så roliga:) sen älskar hon att vara ute och när det är barn på baksidan som spelar fotboll så är ju lyckan gjord, kan sitta och stirra sen springa med bollen på vår sida av staketet:)

2013-04-22 | 08:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback