Andra natten.

Denna natt gick ju strålande. Jag somnade mellan mattes ben, bredde ut mig så att matte och husse typ inte fick plats. Mahaha.

Vaknade två gånger i natt och ville kissa, då pep jag och bet de i näsan. Kissade på tidningspappret och sen somnade vi om. Så denna natt har jag inte kissat i sängen. Strålande!

Husse släpade upp mig vid sex, då kissade jag och bajsade. Sen gosade jag ned mig hos matte, tjoho äntligen kunde jag få hela matte för mig själv så jag somnade om och vaknade typ ganska nyligen. Har även ätit frukost, denna gång slickade jag skålen ren.. Matte pustade ut eftersom jag har varit lite halvdålig på att äta.

Men nu är det kissdags!


Kommentarer
Maria säger:

Ha ha ahn kommer alltid sova i eran säng. Lika bortskämd som sin mor.

2013-03-11 | 22:16:24
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback