Besök

Idag har mattes mamma varit här och hälsat på mig. Vi blev genast kompisar eftersom jag älskar all uppmärksamhet. Matte kämpar för att jag inte ska bli världens knähund här, men ooops. Är typ lite för söt.

Vet ni... Jag bemästrar numera stanna jättebra. Matte säger bara stanna så gör jag det. Stoltare matte finns inte. Passade på att köra lite med mattes mamma medan hon var här, typ kolla på mig, jag får inte vara med och äta med er. Matte fick mota bort mig ett bra tag, men tillslut gick det.

Nästa vecka kommer det en hundkompis till mig, som matte tror att jag ska tycka om. Eller jag gillar väl allt som har med bus och lek att göra. Så då minsann ska jag få leka en stund. Idag satt matte och jag en stund på gräsmattan, ohoj vad skoj. Solen sken och gräset var mjukt. Studsade omkring som en liten studsboll och smakade på gräset. Mera sånt vill jag ha.


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Underbar dag, du är så go med honom. Han älskar verkligen att vara ute. Sköt om er.

2013-03-14 | 19:15:18
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback