Bilfärd.

Idag åkte jag bil med matte hem till hennes bror. Väldigt spännande och satt så fint. Var på besök hos mattes storebror, de har en superstor lägenhet med många rum att utforska. Jag gick in i alla. Matte hade även den blåa filten med. Den brukar hon ta med så att jag ska vara trygg men samtidigt veta att om hon vill så ska jag stanna på den. Och jag är jätteduktig på att stanna där när hon ber mig om det. Ibland smiter jag iväg, då hämtar hon mig och sätter tillbaka mig där.

Ibland när vi övar på kommandot lägg dig ned, så blir jag den mest envisa frallan som finns! Jag stirrar på matte och riktigt blänger. Ha! Tror hon att jag tänker göra det där något mer.. Då slutar vi, så gör vi något annat istället.

Men på besöket så gjorde jag en väldigt rolig sak. Fick en vattenskål som var väldigt rolig, jag bet tag i den och välte ut allt vatten. Två gånger, matte insåg att skålen var så mycket roligare att leka med än att dricka ur..

Övar ni något mer era små hundar? Har ni några tips att komma med?


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Kul att filten går bra. Super bra jobbat!

2013-03-26 | 22:15:34
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback