Bus..

Jag älskar att busa. Att busa med mattes hår, med mattes dragkedja, med den röda filten i soffan. Jag blir som tokig på den. Attackerar och korrar, hittar en tråd och bara måste dra. Idag har jag bara kissat inne fem gånger. Hurra säger matte. Vi har hunnit gå ut när det varit nära. Vi går liksom ut superofta.

Jag följde även med lite längre bort på gräsplätten idag, det var spännande.. Är fortfarande riktigt nyfiken och våghalsig. Springer gärna omkring och biter på diverse konstigheter som ligger på marken.

Matte har även insett att jag fullkomligt älskar att springa och hämta tuggpinnen som hon rullar iväg. Detta nöje, kan göra det tusengångeromhelstheladagenomjagfår-så roligt är det.

Men nu ligger jag och sover gott igen. Om en stund är det middagsdags. Tycker om vom, struntar gärna i torrfodret. Men det ska nog bli ordning på det också.


Kommentarer
Maria säger:

Gubben då. så söt
Kissa efter lek, när han vaknar, före och efter mat.
Ja en gång i timmen.. lycka till

2013-03-11 | 22:14:43
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback