Första natten

Ojoj..

Natten har gått bra.. Jag har pipit lite grann och rumlat runt en del. Började att sova själv för det var konstigt att sova i sängen, men vaknade under natten och pep. Husse plockade upp mig och jag la mig nere vid fotändan, kan även tillägga att jag kissade ner sängen. TVÅ gånger. Men matte och husse orkade inte bry sig.. :)

Men imorse var jag världens duktigaste och både kissade och bajsade utomhus. Stolta?
Klarar även två trappsteg. Matte belönar mig. Men nu.... Sover jag som en liten padda..


Kommentarer
Jessica säger:

Puss på lillrumpan!!!!!!!!!!1

2013-03-10 | 10:18:43
Maria säger:

Inga höftproblem där heller
Super bra bild

2013-03-11 | 22:19:11
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback