Fyra dagar

Idag har det gått fyra dagar sen jag flyttade in hos min nya familj. Redan har jag skaffat två bästisar som gör allt för mig. Är troligen den mest bortskämda valpen, men både husse och matte tycker så mycket om mig.

I natt så ställde matte klockan och vi gick ut och kissade vid kvart i tre. Jag behövde bara kissa en gång. Sen var husse uppe med mig vid kvart i sex igen. Att gå ut på morgonen och kvällen är ingen höjdare. Då kissar jag superfort och sätter mig vid trappen som jag numera bemästrar alldeles själv. Helst av allt vill jag ju ligga kvar på min plats och bita i täcket inte gå ut i tio minusgrader och frysa.

Igårkväll kom jag på den fantastiska idén att kissa i mattes och husses säng direkt efter att vi varit ute. Matte blev alldeles förbryllad. Direkt efteråt var jag supernöjd, la mig ner och somnade. Matte insåg att hon kanske får ta bort vattnet på kvällen och kissa en extragång. Tycker ju om vatten. Att dricka, eller doppa tassen i, eller slänga i en av mina råttor. Hehe.

Nu ligger jag i vanlig ordning i soffan på min filt och sover tungt. Så matte ska passa på att plugga.


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Åhh han har en sån personlighet. När skulle ni gå på valpkursen?
Krama honom från mig, syns imorgon.

2013-03-12 | 21:42:33
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback