Morgonstund..

I natt sov jag mycket bättre. Vaknade vid femsnåret och behövde kissa. Sen somnade vi om och vaknade vid sju av husses väckarklocka. :)

Igår fick jag duscha lite lätt, det var både spännande och lite läskigt. Vattnet var gott men lite konstigt att det liksom rann på tassarna och att matte gnuggade överallt. Men ren blev jag och sov väldigt gott av det. Ikväll... Då ska husse vara med mig hela kvällen för matte ska åka iväg och hälsa på sin kusin. Sen jobbar ju matte i helgen. Ojoj så roligt det kommer bli för husse att busa med mig, springa ut varje timme.. Hehe..

Idag åt jag frukost lite senare, runt halv nio, en mycket bra tid.. För jag åt allting, kastade nästan i mig maten. Matte har även fått känna på några frallafisar.. Ohojoboy vad det luktar. :)

Idag ska vi koppelträna lite. Nu tycker jag om halsbandet, ibörjan satte jag mig ned varje halvmeter och kliade mig. Men nu kan jag springa och leka med det..

Trevlig fredag alla frallor och människor..


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Härligt med en kort promenad. Äventyr

2013-03-16 | 18:48:42
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback