Ny vardag

Herreminjeee. Matte och husse har fullt upp. Jag började ju starten hemma här med ett litet fall från husses knä. Skapade världens oro hos dessa när jag började kräkas och ha mig. Är ju en ganska ivrig liten valp.

Men stolt matte och husse kan briljera med att jag kissar på tidningspappret nu. Och är duktig på att följa efter dem när vi går ut, men ändå supermodig. Ibland lufsar jag även iväg till en annan gräsplätt, då vänder de sig om och går. Då springer jag efter. För är inte riktig så modig än.

Jag är även tuffare nu när jag är ute, synd bara på allt hemskt grus. Jag tycker det är obehagligt att gå på det..


Kommentarer
Maria säger:

Skönt att allt gick bra.

2013-03-11 | 22:20:16
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback