Överum

Resan hit gick bra. Jag sov inte en blund på vägen hit men var ändå nöjd i bilen. Matte blev orolig och stressad över att jag kändes lite stressad. Men väl framme blev jag väldigt väl omhändertagen.. Det finns två stora hundar här. Sally och Zita. Sally är ett år och busar med mig, ända tills husse och matte får avbryta (jag vet inte hur jag slutar). Och zita hon är en tuff brud som säger åt mig på skarpen, jag är en riktigt tuff jäkel som gärna mopsar mot de stora hundarna.

Så väldigt lite sömn idag, men nuu.. Sover jag gott på filten i närheten av matte. Sov en stund och de andra..
Men är lite väl busig.

https://cdn2.cdnme.se/4101412/6-3/pic_51569ec9ddf2b31fc6f3eb0c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback