Sömntuta

Inga kissolyckor denna natt, vi hoppas att det håller i sig. Vi busade massor innan läggdags så när matte väl skulle upp mitt i natten så var jag dödstrött. Men kissade fort som attan, sen somnade vi om. Tog inte lång tid. Sov sedan till sex och kissade ute igen. Vaknade vid åtta. Älskar att sova, speciellt när husse gått. Då får jag så stor plats bredvid matte.

Idag skickade matte en förfrågan om en valpkurs i april eller maj. Nu hoppas vi på svar! Ska bli roligt både för matte och mig. Vi kommer säkert lära oss massor. Hemma övar vi på stanna och varsegod. Det går bra ibland, och ibland inte. Men oftast är jag BÄST!

Idag får vi besök av mamma Svea, det ska bli roligt. Tänk att jag ska få busa med morsan igen.


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Kul med valpkursen. Det är jättekul. Berätta när ni får svar.
/maria

2013-03-13 | 21:31:40
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback