Söndagar.

Är lekdagar och slappdagar. Idag vaknade jag vid halv nio. Kan ni tro det? Halv nio..

Har varit ute och busat mycket idag. Följde även med till tvättstugan och spanade när matte och husse tvättade. Himlans skoj?

Idag ska vi klippa klorna, de växer fort. Ska även få duscha smutstassarna.. Älskar ju att gå i varenda vattenpöl så jag är ganska smutsig idag.

Nu längtar jag efter våren, så att vi kan vara ute lite mer och springa runt på gräsmattan. Koppelträningen går bra i allafall när matte håller. När husse ska gå, sätter jag mig mest ned och kliar mig.. Kan berätta nu att jag är en riktig mattehund och att matte får arbeta en del med att husse också är flockledaren. Men verkar nöjd och glad, äter som en häst nu och ser rund och fin ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback