Städar..

Matte fick nog på tidningarna och tog bort dem. Tidningsfri hörna, håller mig visserligen där fortfarande. Och det är bra. Kissar dock i tid och otid. Men vi tar det med ro, bajsar ju ute! Världens bästa. :)

Är nu också superduktig på att vänta tills matte säger varsegod innan jag får gå in. Ibland envisas jag med att gå. Men oftast är jag jätteduktig. Får ju godis efteråt.
Med maten däremot, ojoj. Där får hon kämpa för jag blir så ivrig.. Har ätit superbra idag, matte gömmer vomen under torrfodret, hittills så äter jag upp torrfodret och sen det goda. MUMS!

Men nu ligger jag här i soffan och sover i vanlig ordning. Det är tur att vi bor så litet, har koll på allt på denna yta. Speciellt från soffan, det är tronen och trygghetsplatsen.


Kommentarer
Maria och Svea säger:

Sötis.....
Han är duktig med kiss och bajs tycker jag. Han är ju inte 9 veckor än.

2013-03-13 | 21:33:20
Bloggadress: http://svealisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback