Tio veckor

På lördag fyller jag hela tio veckor..

Otroligt vad tiden gått fort och vilken utveckling på så kort tid. Första gången hemma hos matte och husse var jag ju lugn som en filbunke, väldigt snäll och ville mest ligga i famnen. Jag kissade även överallt inomhus..

Men nu snart två veckor framåt kan jag två kommandon, sitta och ligga. Jag busar och röjer runt på den ytan som finns. Jag kissar inte lika ofta längre och sover längre på nätterna. Har vuxit och blivit större. Älskar fortfarande att sitta i famnen, men leker gärna själv på golvet. Är dessutom vaken mera nu och hänger med i vad som händer. Charmar alla som kommer i min väg, speciellt alla som bor i samma trapp som jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback