Stora valpen

Jag har blivit så stor, 4,5 månader. Vart tog tiden vägen?

Jag testar alla gränser som går, testar mattes tålamod. Hur mycket kan jag busa innan hon får fnatt? Hehe.

Ensamhetsträningen är i full gång. Jag är inte så jätteförtjust i att matte går. Jag piper och ylar, men slutar efter en stund. Börjar märka att matte kommer tillbaka. Nu piper jag inte inomhus längre, bara när matte går ut utomhus. Men det ska bli bra det med.

Det har varit soliga dagar här nu, vi har legat ute och matte har blivit brun och jag har solat mig. Jösses vad jag flåsar. Mindre roligt är det när matte häller vatten över mig så att jag ska få lite svalka. Men det går bra! Det är ju skönt efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback